Det är några som tittar in här lite då och då. Jag har inte prioriterat bloggen sen jag kom hem, skolan och livet har helt enkelt gått före. Dock har jag några inlägg som jag vill göra innan jag helt sätter punkt för denna gång. Jag har inte skrivit allt jag vill om Malaysia och det som hände under den sista månaden; julafton, Langkawi, Nyår, Boracay och så vidare. Därför kommer det nu att trilla in lite inlägg då och då. Jag har sorterat alla bilder, ca 6000 st blev det innan det var klart och dessa ska nu sorteras och redigeras. Det tar lite tid, men skall bli klart så småningom. Planen är att sedan göra en bok av det stora äventyret. Superroligt att ha kvar. Bilder blandat med text, kanske inte så djupa som jag tänkt från början. Men ett minne från det dagliga livet. En vardag som faktiskt infann sig tillslut. Nu ska jag sluta svamla och börja att ladda upp lite bilder. Först ut blir turen till Pengang Hill och Kek Lok Si templet när Emilia och Stina var på besök.

Kommentera

Publiceras ej