Jag har precis avnjutit årets bästa frukost med risgrynsgröt och hembakat bröd med julskinka på. Mamma väckte mig halv tio då hade jag sovit i nästan tolv timmar, med undantag för en timme tiidigt i morse då jag vaknade till på grund av jetlag. Tur nog kunde jag somna om efter en timmes läsning.
 
Resan hem gick väldigt bra! Jag sov större delen av båda flygningarna och under mellanlandningen i Doha åt vi lite lunch (det blir så när tidskillnanden är som den är, klockan var bara sex på morgonen lokal tid men lunchdags malaysisk tid). Väl på Arlanda fick vi ut våra väskor och sedan blev det kramkalas i ankomsthallen. Temperaturen ska vi inte prata om, men just nu har jag långbyxor, tjocktröja och raggsockor på, det är en aningens kontrast att vänja sig med. Men det hade kunnat vara värre och termometern visat på minus 20 grader istället för minus 2. Det gäller att vara tacksam för det lilla! 

Kommentera

Publiceras ej