Min fina resekamrat och jag!
 
Jag har precis kommit hem efter fyra dagar på Filippinerna och jag är helt förälskad. Vi åkte till Boracay Island och vilket ställe. En lååång kritvit strand med kristallklart vatten och superlånggrundt. Vi gjorde inte så mycket mer än att ligga på stranden, läsa och gå promenader. Vi tog massage en dag och gick en runda bland pubarna, shoppade lite och åt god mat. Jag har massor av bilder att bjuda på, men de kommer en annan dag. Har även alla bilder från jul, Langkawi och nyår att få in. Två fullspäckade och fantastiska veckor har det varit och om 10 dagar är detta stora äventyr över och det är dags för vardagen hemma i Sverige. Tills dess ska jag ta tillvara på varje minut och sekund som är kvar. Plugga till tentor, träffa alla underbara människor och försöka hinna reflektera över vad jag varit med om. Men först; sängen, imorgon väntar tentaplugg!

Kommentera

Publiceras ej