Jag har precis slängt mig i soffan efter att ha skrivit klart den näst sista tentan. Hur det gick? Inte jättebra, men inte heller superdåligt. Jag borde ha fått tillräckligt med poäng för att klara kursen. Nu är det bara att börja ladda inför nästa tenta på fredag. Den jag verkligen inte vill göra då det är över 600 sidor kurslitteratur och inga slides att gå igenom heller... 

Denna vecka är även den sista här i Malaysia, i helgen är det dags för hemfärd och med andra ord bör jag börja att rensa och packa. Verkligen inte alls roligt men måste göras. Har även lite andra saker att fixa med så det blir en intensiv vecka och tyvärr massa avsked. Ogillar starkt! Men vi har kommit överens om att säga på återseende istället och om det blir detta år, nästa eller om två det får framtiden avgöra!

Kommentera

Publiceras ej